Пошуковий запит: (<.>A=Дідух О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Партин Г. О. Організаційно-економічні аспекти впровадження аутсорингу в господарську діяльність підприємств [Електронний ресурс] / Г. О. Партин, О. В. Дідух // Економіка і управління. - 2012. - № 3. - С. 54-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2012_3_12
|
2. |
Дідух О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів [Електронний ресурс] / О. О. Дідух // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 80-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2013_111_22
|
3. |
Дідух О. В. Визначення основних переваг та недоліків використання аутсорсингу у господарській діяльності підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Дідух // Інноваційна економіка. - 2013. - № 3. - С. 128-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/inek_2013_3_31
|
4. |
Партин Г. О. Ризики аутсорсингу та їх оцінювання [Електронний ресурс] / Г. О. Партин, О. В. Дідух // Технологический аудит и резервы производства. - 2013. - № 3(2). - С. 45-48. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2013_3-2_11
|
5. |
Партин Г. О. Оцінювання підприємством-замовником ефективності аутсорсингової діяльності за основними видами аутсорсингу [Електронний ресурс] / Г. О. Партин, О. В. Дідух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2014. - № 794. - С. 313-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2014_794_45 Проаналізовано особливості оцінювання ефективності аутсорсингової діяльності підприємством-замовником як на етапі її планування, так і в процесі реалізації. Виділено та охарактеризовано основні завдання попереднього, поточного та підсумкового аналізування ефективності аутсорсингу. Визначено методичні підходи та систему показників оцінювання ефективності аутсорсингової діяльності за основними видами аутсорсингу з урахуванням їх впливу на результати функціонування підприємства.
|
6. |
Дідух О. О. Загальна характеристика дебатів у контексті розробки методики навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів [Електронний ресурс] / О. О. Дідух // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 119. - С. 55-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2014_119_17
|
7. |
Дідух О. В. Управління ризиками аутсорсингу на основі розроблення механізму розподілу сподіваних втрат між підприємством-замовником і аутсорсером [Електронний ресурс] / О. В. Дідух // Бізнес Інформ. - 2013. - № 10. - С. 379-383. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_10_69 Незважаючи на велику кількість літературних джерел, у яких досліджено ризики аутсорсингу, проблема їх кількісного аналізу залишається невирішеною. Мета роботи - визначити основні особливості оцінювання ризиків аутсорсингу у разі їх впровадження у виробничо-господарську діяльність підприємств. Відтак, на основі аналізу методів теорії ймовірності, а також статистики, запропоновано методику визначення і розподілу сподіваних втрат від настання зовнішніх аутсорсингових ризиків, яка дозволить мінімізувати збитки підприємства-замовника. З метою оцінки величини впливу ризиків аутсорсингу необхідним є також визначення граничного рівня ризику і його співставлення з очікуваним обсягом збитків, який залежить від залишку некомпенсованих аутсорсером втрат, а також від величини можливих збитків, внаслідок настання внутрішніх аутсорсингових ризиків. Якщо у процесі практичної реалізації підприємством - замовником стратегії управління ризиками аутсорсингу було встановлено, що очікуваний обсяг збитків є вищим за граничний рівень ризику чи рівним йому, необхідним є розроблення компенсаційних заходів або відмова від співпраці з обраним аутсорсером. Перспективою подальших досліджень у даному напрямку є визначення методики вибору аутсорсера на основі встановлення залежностей між кількісними і якісними характеристиками його діяльності з метою полегшення визначення сподіваного обсягу втрат.
|
8. |
Дідух О. О. Психологічні особливості процесу ведення дебатів іноземною мовою) [Електронний ресурс] / О. О. Дідух // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2013. - Вип. 22. - С. 16-25. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2013_22_4
|
9. |
Дідух О. О. Принципи навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів [Електронний ресурс] / О. О. Дідух // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2014. - Вип. 23. - С. 24 – 31 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknlu_Ptp_2014_23_5
|
10. |
Дідух О. О. Вправи для навчання майбутніх викладачів англійської мови ведення дебатів [Електронний ресурс] / О. О. Дідух // Іноземні мови. - 2015. - № 1. - С. 44-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/im_2015_1_7
|
11. |
Дідух О. О. Соціологічний аналіз проблеми безробіття серед української молоді [Електронний ресурс] / О. О. Дідух, М. В. Примак, Р. С. Овсянніков // Грані. - 2016. - № 5. - С. 68-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Grani_2016_5_13
|
12. |
Федоренко В. Б. Можливості будівництва нових готелів в Київській області [Електронний ресурс] / В. Б. Федоренко, О. О. Дідух, Р. С. Овсянніков // Проблеми системного підходу в економіці. - 2016. - Вип. 54. - С. 122-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PSPE_print_2016_54_23
|
13. |
Гладілін В. М. Типи курортів [Електронний ресурс] / В. М. Гладілін, Т. І Паламарчук, В. Б. Федоренко, О. О. Дідух, С. Овсянніков Р., Н. М. Чукаріна // Містобудування та територіальне планування. - 2016. - Вип. 60. - С. 63-75. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2016_60_10
|
14. |
Дідух О. О. Експериментальна перевірка ефективності методики навчання ведення дебатів майбутніх викладачів англійської мови [Електронний ресурс] / О. О. Дідух // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 131. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuP_2015_131_15
|
15. |
Дідух О. В. Етапи здійснення аутсорсингової діяльності виробничими підприємствами [Електронний ресурс] / О. В. Дідух, М. З. Мартиняк. // Ефективна економіка. - 2016. - № 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_1_12
|
16. |
Дідух О. В. Розвиток аутсорсингової діяльності в ході здійснення виробничої реструктуризації машинобудівних підприємств [Електронний ресурс] / О. В. Дідух, І. О. Кривецький // Економіка та держава. - 2014. - № 12. - С. 120-123. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_12_27
|
17. |
Партин Г. О. Форми і види організування взаємовідносин підприємства з аутсорсинговою компанією [Електронний ресурс] / Г. О. Партин, О. В. Дідух // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. - 2015. - № 835. - С. 82-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPM_2015_835_14 Проаналізовано теоретичні підходи до визначення форм і видів співпраці аутсорсингової компанії та підприємства-замовника під час передавання ним окремих функцій на виконання аутсорсерові. На базі визначених класифікаційних критеріїв і з урахуванням наявних сьогодні тенденцій використання аутсорсингу запропоновано авторську класифікацію форм і видів аутсорсингу, яка краще відображає особливості використання такого інструменту управління діяльністю. Відтак визначено необхідність виокремлення видів аутсорсингу залежно від функцій, які передаються на виконання сторонній організації, а саме виділено аутсорсинг основних, управлінських і забезпечувальних процесів. Враховуючи сучасні тенденції розвитку аутсорсингової діяльності, визначено форми аутсорсингу залежно від національної приналежності аутсорсера та терміну співпраці підприємства-замовника і виконавця, також відповідно до організаційного розміщення аутсорсера виділено поняття територіального аутсорсингу. Запропонована класифікація точніше характеризує особливості взаємодії замовника та аутсорсера, а також надає змогу керівникам підприємства полегшити вибір оптимального варіанта співпраці між сторонами аутсорсингового договору. Виокремлення основних форм і видів організування співпраці підприємства-замовника і аутсорсера є важливим з огляду на різноманітність функцій, які передаються на аутсорсинг, і способів взаємодії з аутсорсером за сучасних умов господарювання.
|
18. |
Мазур А. В. Механізм надання державних та місцевих гарантій для фінансування проектів сталого розвитку [Електронний ресурс] / А. В. Мазур, М. В. Ливдар, О. В. Дідух // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія : Економіка. - 2018. - Вип. 1. - С. 161-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvuuec_2018_1_26
|
19. |
Політило М. П. Основні підходи до трактування поняття "кооперація" як багатогранного явища [Електронний ресурс] / М. П. Політило, Л. П. Бондаренко, О. В. Дідух // Економіка та держава. - 2019. - № 10. - С. 73-77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_10_14
|
20. |
Дідух О. В. Розвиток креативно-активних студентів на шляху до формування персоналу всіх сфер економіки [Електронний ресурс] / О. В. Дідух, О. М. Чубка, А. М. Чушак-Голобородько // Бізнес Інформ. - 2021. - № 1. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_1_20 Мета роботи - вивчення й обгрунтування переваг і проблем стосовно креативності студентів у процесі отримання ними фахової освіти. Відповідно до мети дослідження поставлено такі завдання: визначити поняття "креативність", передумови виникнення креативних здібностей; охарактеризувати умови для стимулювання креативних здібностей студентів; визначити перепони та причини відсутності творчої складової у процесі надання вищої освіти; побудувати алгоритм розвитку креативних здібностей у студентів; окреслити умови створення сприятливого середовища, в якому проявлятимуться креативні задатки студента. Об'єктом дослідження є процеси реформування вищої освіти в напрямку відповідності сучасним європейським тенденціям розвитку освіти; формування середовища, сприятливого для розвитку креативності студента у процесі отримання ним вищої освіти через алгоритм цілеспрямованої педагогічної діяльності. Предметом дослідження виступають теоретичні та прикладні положення щодо формування середовища, сприятливого для розвитку креативності студента у процесі отримання ним вищої освіти. Наукова новизна дослідження полягає у формуванні єдиного сукупного поняття креативності студентів та у формуванні шляхів подолання проблем у процесі розвитку креативності студентів при отриманні фахової освіти. Практичне втілення результатів дослідження дозволить реформувати вищу освіту в бік формування креативно-активного середовища для викладачів і студентів; дасть змогу наблизити систему вітчизняної освіти до формування таких спеціалістів на ринку праці, які користуватимуться високим попитом серед вітчизняних і закордонних працедавців.
|
| |